måndag 28 maj 2007

Ibland undrar jag...

... hur det står till med mig egentligen. Har precis sett slutet på TV3: s "Lyxfällan", ett program där par som lever över sina tillgångar får hjälp att fixa till sin ekonomi. De får sälja sina saker, snåla och paret idag bestämde sig till och med för att sluta röka. Men eftersom badrummet var fuktskadat skulle de ändå inte ha råd att bjuda alla till sitt bröllop, vilket programledarna då löser genom att ge dem det nya badrummet eftersom de varit så villiga att ändra livsstil. Tror ni inte det börjar pirra i näsan och ögonen börjar fyllas så smått? Sist detta hände var för ett par veckor sedan då Linda Isacsson klappade utrotningshotade panda- ungar. Då skyllde jag på solsting men det känns inte som det stämmer idag. Ja, jag säger då det! Nu ska jag pussa Julius på hans pluffsiga kind, och lyssna efter den där välmående sucken som kommer då och då, innan jag sover. God natt!

Inga kommentarer: