måndag 28 maj 2007

Vimmelbilder...

...från Jönköpings marknad ligger på nätet och vilka ser man där om inte Maria och mig! http://www.jnytt.se/ImageArchive.aspx?id=166&cat=4 Jag håller med Maria, det är en helt ok bild, man ser inte att jag är svettig coh mäkta irriterad på allt folk, ballonger och barnvagnar. Visst, jag bidrog till att fylla på den sista kategorin men trodde nog att jag och Lotta skulle vara ganska ensamma med våra fyrhjulingar... Jag kan ju passa på att be om ursäkt för de hälar som kom i kontakt med just mitt vrålåk, däremot riktas ej denna ursäkt till den sura rullatortanten utanför China Palace. Jag stod och småkörde vagnen fram och tillbaka för att den lilla personen inuti skulle kunna somna. Som ni vet är det en bred gata coh inte ofta proppfullt så tanten i fråga hade gott om utrymme att väja, säg en halv meter, för att slippa krocka med mig. Jag fräste argt tillbaka och tänkte att vi hjulburna ska väl hålla ihop...? Dagens ordspråk: Man ska inte kasta sten i glashus! Bilden från Google ska illustrera sur tant, inte mig och Maria!

5 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Kör på de gamle bara. De har levt tillräckligt!

Bilden på dig och Maria är ju skitbra ju! Ser inte alls arga eller irriterade ut. Skitsnygga!

Love och Vanja! sa...

Ingen mer marknad för mig med vagn...får vänta till Love är tonåring!

maggie sa...

kaj Pollack föreläser om att växa genom möten kommer hit i oktober ska du med. maggie

johannapanna sa...

jag tycker ni såg trevlga och söta ut!

johannapanna sa...

wow, jag kom ihåg mitt lösen till blogger. *skrattar*

vad kul, då kan jag kommentera här på din blogg också. Kul kul.

Söt J är! jättegossig liten kille.

Hoppas ni mår bra. kram!